Dotknięcie słońca

Poszłam dziś na moment do nieba. Niektórym wystarczy do tego kontakt z cudowną muzyką – na przykład reżyserowi „Breaking Bad”, Johanowi Renckowi. Przydarzyła mu się robota z Davidem Bowiem. Renck nakręcił dwa teledyski do piosenek, zapowiadających nową płytę Bowiego, „Blackstar” i „Lazarus”. Wygląda na to, że do dziś nie może dojść do siebie:

Współpraca z umysłem takim, jak David, to marzenie, a do tego przydarza mi się to drugi raz. Intuicyjny, zabawny, tajemniczy i głęboki zarazem… Nie mam już żadnych pragnień, związanych z kręceniem teledysków, odkąd wiem, że proces ten nigdy nie będzie tak cudowny i spełniony, jak praca z Bowiem. Ja dosłownie dotknąłem słońca… 

A tutaj ostatni efekt ich spotkania, kolejne przerażające i fascynujące wideo, tym razem do „Lazarusa”:

 

Mnie dziś też oświeciło słońce – „Savages” z nowym singlem z płyty „Adore”, której premiera już 22 stycznia. Przepiękne gitary, żałobna linia basu, poruszający niebo i ziemię głos Jehn Beth, i wyciągnięta do życia pięść na końcu – nigdy nie słyszałam tego zespołu w lepszej formie, więc jest się czym zachwycić. Beth śpiewa:

.„I may die, maybe tomorrow/ So I need to say… I adore life. Do you adore life?”

Ponoć do napisania piosenki natchnął dziewczyny Josh Homme z Queens of The Stone Age, który rzekł był im:

„Well, life is hard because it is worth it”

Życie jest ciężkie, bo jest tego warte, czyż nie?

 

 

 

 

 

Skomentuj

